دلایل بسته شدن برنامه ها در شیائومی

اگر شما نیز یکی از کاربران گوشی های شیائومی هستید، ممکن است با مشکل متوقف شدن برنامه ها مواجه شده باشید. این خطا در گوشی موبایل شیائومی در قالب OOBEKEYBOARD یا msa keeps stopping ظاهر می شود. ما راه حل کاربردی برای رفع این مشکل را برای شما در این مقاله توضیح می دهیم، با ما همراه باشید.

MIUI یک سیستم عامل محافظه کار است که به راحتی قادر نیست حافظه رم خود را پر کند، با این حساب برنامه هایی که به جای زیادی نیاز دارند، بسته خواهند شد، اما جالب اینجاست که کاربر متوجه این قضیه نمی شود زیرا این کار توسط خود گوشی به صورت خودکار صورت می گیرد. البته شما می توانید این قابلیت گوشی موبایل شیائومی را خودتان تنظیم کنید. همچنین در نظر داشته باشید که پس از بسته شدن یک برنامه، اعلان های آن برنامه توسط شما دیده نمی شوند پس این قضیه نگران کننده است؛ مخصوصاً اگر درباره یکی از برنامه های پرکاربرد شما باشد.

 

دلایل بسته شدن برنامه ها در شیائومی

 

msa در شیائومی چیست و دقیقا چه کاری را انجام می‌دهد؟

گوشی های شیائومی مشکلاتی دارند که تقریبا بین همه گوشی هایش مشترک هستند و یکی از رایج ترین مشکلات گوشی‌ های موبایل شیائومی بسته شدن ناگهانی برنامه های در حال اجرا هستند. برای حل این مشکل حتما راهکارها ارائه شده در مقاله را مطالعه کنید. MSA یکی از ابزارهایی است که در رابط کاربری MIUI شیائومی تبلیغات را به نمایش می گذارد، اما در واقع مسئله اصلی این است که این مشکلات از Googland سر می زند. در حقیقت WebView با سیستم عامل اندروید سازگاری ندارد، از این رو بروز رسانی جدید آن مانند یک بدافزار عمل کرده و موجب بسته شدن برنامه ها در گوشی موبایل می گردد. WebView کار بارگذاری صفحات وب در برنامه‌ های دیگر به غیر از مرورگر را راحت می کند، مثلاً وقتی کاربر اعلانی را از طریق یکی از برنامه ها باز کند که به درستی قابل اجرا نباشد مشکل در برنامه‌ ها و در نهایت در MSA منعکس خواهد شد.

هر گاه msa به طور مرتب از کار می ایستد، برای حل مشکل msa keep stopping باید به بخش تنظیمات گوشی موبایل شیائومی رفته و گزینه Apps را انتخاب کنید. پس از آن روی Manage apps ضربه بزنید سپس WebViw را سرچ کرده و پس از یافتن Android System Webview، بر روی گزینه‌ی حذف نصب به روزرسانی‌ ها ضربه بزنید.

 

msa در شیائومی چیست

 

توجه کنید که در برخی از گوشی ها باید گزینه Show All Results را نیز انتخاب کنید. البته از یاد نبرید که تمامی اطلاعات این برنامه را با انتخاب گزینه Clear All Data پاک کنید. پس از آن که این کار را انجام دادید، باید در برنامه گوگل کروم دوباره همین مراحل را طی کنید. یعنی وارد تنظیمات شده، سپس به قسمت برنامه ‌ها رفته و مرورگر گوگل را سرچ کنید و گزینه "حذف نصب به روزرسانی ‌ها" را انتخاب کنید.

پس از طی کردن این مراحل، آخرین به روزرسانی Google Chrome که ناسازگاری دارد را پاک کرده و اخطار خرابی با برنامه MSA، دیگر برای شما نمایش داده نخواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به گوشی می باشد و تمامی حقوق آن محفوظ می باشد
طراحی و برنامه نویسی کیان تجارت